Sportiefzijn

overzicht plaats, tijd en kosten

Start en sluiting skifit-seizoen 2018-2019

De trainingen voor het winterseizoen 2018-2019 starten op 3 oktober (Rosmalen) en op 7 oktober (Oss, Vught en Drunen).
De laatste trainingen zijn op 27 maart 2019 (Rosmalen) en op 31 maart (Oss, Vught en Drunen).
De zomertraining start aansluitend in april 2019 en eindigt voor de start van het nieuwe seizoen op 1 oktober 2019.

Plaats en tijd Trainingen 2018-2019

Binnentraining Totaal €135,00 €105,00
Combi binnen en buiten Totaal €210,00 €175,00

Zomertraining 2019

Bij voldoende belangstelling hebben wij het voornemen om in de periode van 1 april 2019 tot 1 oktober 2019 een zomertraining buiten te organiseren voor onze leden. Zo kun je je conditie het hele jaar op peil houden. Daarom vragen wij bij aanmelding voor de wintertraining of je ook aan de zomertraining wilt deelnemen. De kosten van deze extra training zullen gelijk zijn aan de buitentraining in de winter.

** Geen lid NSkiV / Clublid
U bent lid geworden van Skivereniging Brabant Noord-Oost en heeft er (nog) niet voor gekozen rechtstreeks lid te worden van de Nederlandse Skivereniging (NSkiV). Daarom melden wij u bij de NSkiV aan en dragen wij zorg voor de afdracht van de bijbehorende contributie. Deze vorm van lidmaatschap noemen we 'clublidmaatschap'. Aangezien wij dus een contributie voor onze clubleden dienen af te dragen aan de NSkiV is het totale bedrag wat 'clubleden' uiteindelijk betalen hoger, dan van leden die zichzelf rechtstreeks hebben aangemeld bij de NSkiV. Clubleden ontvangen van de NSkiV een pas met het woord CLUBLID erop.

Gezien de meerwaarde van een volwaardig lidmaatschap van de NSkiV en de gereduceerde contributie adviseren wij onze leden om lid te worden van de Nederlandse skivereniging. Daarmee helpt u onze vereniging enorm.

algemeen e-mailadres: info@ski-brabant.nl